000 04324cam a22008172 4500
001 78590364X
003 DE-627
005 20230208141949.0
007 tu
008 140516s2013 gw ||||| 00| ||eng c
020 _a9783000446481
_9978-3-00-044648-1
035 _a(DE-627)78590364X
035 _a(DE-576)487788702
035 _a(DE-599)GBV78590364X
035 _a(OCoLC)915501004
035 _a(DE-615)00960644
040 _aDE-627
_bger
_cDE-627
_erakwb
041 _aeng
044 _cXA-DE
082 0 _a337.914
_qBVB
084 _aRA01.01
_2fivr
084 _aRC02
_2fivr
084 _aSD01.01
_2fivs
245 1 4 _aThe transatlantic colossus
_bgobal contributions to broaden the debate on the EU-US free trade agreement
_cEd.: Daniel Cardoso...
264 1 _aBerlin
_bBerlin Forum on Global Politics
_c2013
300 _a103 S.
_bIll., graph. Darst.
_eIll., Lit.Hinw.
336 _aText
_btxt
_2rdacontent
337 _aohne Hilfsmittel zu benutzen
_bn
_2rdamedia
338 _aBand
_bnc
_2rdacarrier
610 2 7 _0(DE-588)5098525-5
_0(DE-627)132918269
_0(DE-576)194702391
_aEuropäische Union
_2gnd
630 0 7 _0(DE-588)1064921124
_0(DE-627)815319959
_0(DE-576)424474158
_aTransatlantisches Freihandelsabkommen
_2gnd
650 0 7 _0(DE-588)4159016-8
_0(DE-627)105488593
_0(DE-576)209846887
_aHandelsvertrag
_2gnd
650 0 7 _0(DE-588)4200389-1
_0(DE-627)105174076
_0(DE-576)210135123
_aFreihandelsabkommen
_2gnd
650 0 7 _0(DE-588)4012402-2
_0(DE-627)104388927
_0(DE-576)208898387
_aDiplomatie
_2gnd
650 0 7 _0(DE-588)4062875-9
_0(DE-627)106129880
_0(DE-576)209146443
_aVerhandlung
_2gnd
650 0 7 _0(DE-588)4078176-8
_0(DE-627)104443723
_0(DE-576)209207701
_aTechnikbewertung
_2gnd
651 7 _0(DE-588)4078704-7
_0(DE-627)106076612
_0(DE-576)209209682
_aUSA
_2gnd
700 1 _aCardoso, Daniel
_4oth
700 1 _aMthembu, Philani
_eHrsg.
_0(DE-588)1080152806
_0(DE-627)843875232
_0(DE-576)453347967
_4edt
700 1 _aVerde Garrido, Miguelángel
_eHrsg.
_4edt
710 2 _aInternet & Gesellschaft Collaboratory e.V.
_0(DE-588)16153869-1
_0(DE-627)658914510
_0(DE-576)339517123
_4oth
710 2 _aFutureChallenges.org
_4oth
710 2 _aBerlin Forum on Global Politics
_4oth
924 0 _a1474000916
_bDE-8
_98
_cGBV
_dd
_gIII B 3-c 2
_h8/102
924 0 _a1474000924
_bDE-8
_98
_cGBV
_dd
_gIII B 3-c 2
_h18102
924 0 _a3259906576
_bDE-615
_9615
_cBSZ
_db
924 0 _a3259906584
_bDE-F131
_9F 131
_cBSZ
_db
935 _iBlocktest
936 f i _0(DE-627)1756131406
_aRA01.01
_bEU/EG sowie Mitgliedsländer
_kEuropa
_kEuropäische Organisationen
_kEU/EG sowie Mitgliedsländer
_2fivr
936 f i _0(DE-627)175613233X
_aRC02
_bVereinigte Staaten
_kNordamerika (ohne Mexiko)
_kVereinigte Staaten
_2fivr
936 f i _0(DE-627)1756135525
_aSD01.01
_bInternationale(r) Handel/Handelsordnung
_kInternationale Wirtschaft/Außenwirtschaft
_kWeltwirtschaft/Internationale Wirtschaftsordnung
_kInternationale(r) Handel/Handelsordnung
_2fivs
938 1 0 _0(DE-627)132918269
_0(DE-588)5098525-5
_aEuropäische Union
_2gnd
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)1756241724
_0(DE-615)800019592
_aVereinigte Staaten
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)1756220085
_0(DE-615)800240029
_aInternationales Handelsabkommen
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)1756236038
_0(DE-615)800029585
_aFreihandelsabkommen
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)815319959
_0(DE-588)1064921124
_aTransatlantisches Freihandelsabkommen
_2gnd
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)1756171165
_0(DE-615)800680300
_aVerhandlungsgegenstand
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)1756188106
_0(DE-615)800258883
_aPolitischer Diskurs
_2fivt
938 1 0 _0(DE-627)1756195625
_0(DE-615)800280061
_aFolgenabschätzung
_2fivt
938 1 1 _0(DE-627)1756160996
_0(DE-615)800362404
_aStakeholder
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756183244
_0(DE-615)800276441
_aVerbraucher
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756180733
_0(DE-615)800550176
_aKritik
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756148538
_0(DE-615)800448055
_aLebensmittelsicherheit
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756236046
_0(DE-615)800059604
_aGeistiges Eigentum
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756167036
_0(DE-615)800434701
_aTransparenz politischer/administrativer Prozesse
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756190607
_0(DE-615)800344399
_aFolgeprobleme
_2fiva
938 1 1 _0(DE-627)1756215723
_0(DE-615)800363319
_aDrittländer
_2fiva
942 _oR:KF27 2013
_8R
_cNC
951 _aBO
999 _c1482
_d1482
003 DE-4047